Zasady korzystania z infrastruktury informatycznej Centrum Dydaktyki i Symulacji Medycznej
Aby zalogować się do:
- komputera w CDiSM
- platformy elearningowej https://elearning.sum.edu.pl/
- systemu etester https://etester.sum.edu.pl
- Wirtualnej Uczelni https://u10.sum.edu.pl/
należy używać studenckiego loginu oraz hasła Wirtualnej Uczelni – WU.
Loginem do Wirtualnej Uczelni jest numer albumu poprzedzony literą „s” (studenci) lub „d” (doktoranci) w połączeniu z domeną @365.sum.edu.pl
Przykładowo logowanie dla studenta o numerze indeksu 12345:
Login: s12345@365.sum.edu.pl
Hasło: **************
Aby zmienić hasło należy wejść na stronę https://u10.sum.edu.pl/ , kliknąć na link „Odzyskiwanie hasła” i postępować zgodnie z informacjami dostępnymi na stronie
*
JEDEN LOGIN I HASŁO DO WSZYSTKICH SERWISÓW
UWAGA: Państwa login i hasło do Wirtualnej Uczelni są jednocześnie danymi, które umożliwiają zalogowanie się w usłudze Microsoft Office365 dostępnej pod adresem https://office.com, gdzie znajdą Państwo swoją skrzynkę pocztową MS Outlook, pakiet MS Office, wirtualny dysk do przechowywania danych i kilka innych ciekawych usług.